zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

utorok 5. júla 2011

Esencia dnešného dňa

Dnešok trávim čakaním na Godota. Som príliš lenivá, aby som išla sama nakupovať gumáky, ktoré "nutne" potrebujem (well... v tomto počasí tie úvodzovky strácajú na význame) a Mafia ide von príliš neskoro, aby som sa mohla pridať, akožto mi o piatej prichádza otec aj s Bratrancami, ktorých som nevidela viac, ako rok.  Takže celý deň len upratujem, spím, pozerám That 70's show a surfujem po nete snažiac sa nájsť čosi užitočné. Ide to ťažko, samozrejme. Internet je plný vecí, ktoré sú všetkým, len nie užitočným.

Most days of the year are unremarkable. They begin, and they end, with no lasting memories made in between. Most days have no impact on the course of a life










2 komentáre:

  1. super inšpirácia :)

    http://thefashion-berries.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie fotky zavesene na konari , vyzera to uchvatne ! nebolo by zle nieco taketo si vytvorit :)

    OdpovedaťOdstrániť