zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

nedeľa 10. júla 2011

Niekde pod lietajúcou kávou

Prežila som. A všetci moji zákazníci tiež. I keď niektorí mali na mále. Napríklad všetci, čo si neustále pýtali chladnejšieho Bažant Radlera (ak ho chcú chladného, tak nech ho nepijú toľko. Alebo nech vymyslia revolučný spôsob chladenia do pár sekúnd.) Tí, čo si ma chceli vziať. Tí, čo ma pozývali na kávu a chceli kúpiť moje bozky. A aj tí, čo sa nevedeli rozhodnúť, či chcú Rajec kyslík, neperlivý, alebo nakoniec Lipu. Chápte ma, 18 hodín na nohách je fakt veľa.  Ale inak, povedzte mi, čo je romantickejšie, ako share-ovanie pivnej pipy? :)

Ale viem čapovať. Aj dve pivá naraz. Like a boss. A viem aj milión ďalších vecí, tak možno nebudem tak neužitočná, ako na prvý pohľad vyzerám. Aj druhý. Ale to sa musíte pozrieť hlbšie. Tak pod povrch.

A som unavená. neskutočne. Predbežne zaspávam skoro na každom mieste, kde sa posadím na viac, ako 15 minút, ale vo vlastnej posteli mi to akosi nejde. Buď žiarli na tú nafukovaciu karimatku, alebo neviem. Asi to bude tak. Mrcha.




Pozor na mňa, asi som tu našla Perex ... Tak si potom šťuknite na "viac informácií :D























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára