zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 18. júla 2011

Never say no to Panda

Seriózne, ľudia, potrebujem job. Neviete o niečom? O niečom, kde by som sa teoreticky mohla vyhnúť umývaniu riadov a podlahy? To by bolo skvelé. Mám prax v čapovaní. Telefonovaní, Komunikácii s ľuďmi. Som milá, poslušná, neslintám a nešpiním na koberec. Fakt.

V piatok som bola na oslave narodenín. Kamarátka miluje všetko japonské, takže dresscode bol viac, než jasný. A napriek faktu, že ja som si vybrala čisto čínsky znak, moja PANDA slávila úspech :) (to bude tým,že  snáď vyzerala lepšie ako na fotke :D)  Bohužiaľ, je mi ľúto, že som už nestihla kamarátove sushi a ani bonsai, ale napriek tomu som si istá, že boli úžasní.

Neviete mi niekto poradiť recept, v ktorom využijem tak dve ingrediencie a ani jedna z nich nie je niečo, čo by sa obvykle nachádzalo v domácnostiach. To totiž nemáme. Máme len hlúposti, ktoré sa nedajú pospájať ani len do dezertu, nieto ešte plnohodnotného jedla. Steny som už obhrýzla. Čo ďalej?









Fotky nie sú moje. Fotil kamarát, ja som mala voľno :D Dokonca ani úprava nie je v mojom milovanom adobe. Sestra ma totiž veľmi láskavo vyhnala z vlastného počítača a ja som bola vyhostená na notebook, v ktorom taký luxus postrádam. Upravovala som v internetovom editore picnik.com a výsledok je prekvapivo celkom uspokojivý. Pre tých, čo photoshop z mne nejasného dôvodu nemajú radi, alebo ho skrátka neovládajú a nevedia ani zmenšiť fotku je toto veľmi elegantné riešenie :)

2 komentáre:

  1. vynikající fotky, sushi maki mám nejraději. ostatní sushi mi moc nejede.
    zřejmě povedená párty :)

    OdpovedaťOdstrániť