zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

štvrtok 28. júla 2011

V tieto dni má človek chuť nosiť len čiernu. A hnedú. Možno ešte šedú. A najlepšie, ak sú tieto farby na mäkkučkom župane, alebo pyžame.Moje pyžamo sa ale obvykle obmädzuje na nohavičky tejto farby a môj župan nie je ani pohodlný, ani čierny. Je khaki a nemám ho rada. Len tak pre informáciu. Ale musíme spolu vychádzať až pokiaľ sa neodsťahujem a nekúpim si nejaký, čo bude ladiť s kúpeľňou. Alebo bude oranžový so žltými bodkami.

Chcem byt. Maličký. S farebnou kuchyňou a bulldogom na posteli. Alebo rozťahovacom gauči. Alebo matraci. Šetríme predsa miestom. Byt s mojou menovkou na dverách a pokazeným kukátkom. S veselým zvieracím utieratkom nôh pred vchodom a DIY replikou van goghovej Starry night na stene. Znova len tak pre informáciu

A prácu. Trvalú. Budem poslušná. Vzorná. Robiť čo mám. Šprechtiť po španielsky, ak to po mne vážne budete chcieť. A oháňať sa tou štátnicou, čo z nej mám. Budem vás ňou aj ovievať. Aj po anglicky viem. A s pc nie som až taká lama, ako vyzerám. A som milá. A vydržím sa v priemere 18hodín usmievať, to nevie každý. Chápte, som dobrá partia, tak to už ktosi pochopte.

Cez víkend konečne aspoň nejaký job. U Marks and Spencer. Budem vám rozdávať zľavové kupóny, tak odomňa neutekajte ako od čohosi s pokročilým štádiom lepry. Plus dostanem oblečenie podľa vlastného výberu za 28 eur. To nie je zlé. Vôbec to nie je zlé. Ak tam ešte niečo zostalo zo starej kolekcie... 

Podstivo hľadám domov pre naše šteniatka. Tri ho už snáď majú. Pochváľte ma. A moja milovaná čokoládka snáď pôjde do dobrých rúk...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára