zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

streda 13. júla 2011

Esencia dnešného dňa

Dnes som bola pozvaná na Brunch, na ktorý som temer zaspala. Respektíve, polhodinu pred dohodnutým stretnutím som v panike vyletela z postele. Nie, že by som sa nevedela za 15 minút upraviť natoľko, aby som si mohla došľapať 15minútovú cestu k zastávke... Po pravde mi to fakt dlhšie netrvá, aj keď po ránu je to trošku kritickejšie. Nikdy ma nebavilo si natáčať vlasy, ladiť rúž so šatami a lak na nechtoch s kabelkou. Alebo čo takého robia ženy, ktorým to trvá viac. Ale nie to som chcela. Skončila som pri brunchi. Vzal ma na Bagel. Mňam. Týmto ešte raz ďakujem :D

Bratislavčania, pozor, nastúpte do Mirbachovho palácu ihneď. Okrem toho, že je tam síce chabá výstava Andyho Warhola ( fakt chabá. Ale komu sa chce trepať do Medzilaboriec po trošku obstojnejšiu, že jo... leňosi :D ) ktorý síce nepatrí medzi mojich obľúbencov ani zďaleka, napriek tmu je to ale jeden z umelcov, čo ovplyvnil umenie značnou mierou a doteraz sa z neho čerpá inšpirácia. Ale nie len to. Aj baroková výstava stojí za to. Teda, časť. Pozrite si dve miestnosti od zeme až ku stropu pokryté grafikami od neznámeho autora. Sú vypracované do detajlov a doslova ma fascinovali. Fakt boli pekné. A najlepšie nakoniec. Výstava s menom MAPY stálaza to. Občas som sa zasmiala, občas to bolo až smutne trefné. Kritika politiky, slovenska, československa, ale i nádherné myšlienky obsiahnuté v mapách, či kolážach s nimi. Naozaj sa to oplatí vidieť. Watch it



(via Flashes of Style: Revisiting Florals)

2 komentáre: