zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

streda 29. júna 2011

Analógové šťastie

Moje srdiečko pišťalo po historickejšej zrkadlovke na film už veľmi dlho až sa mi raz môj sen splnil a v rukách mi skončil môj Zenit. Má ťažký život, pretože som lenivá chodiť neustále vyvolávať fotky, ale vie, že raz, keď konečne zoženiem hlavne ten zväčšovák budú jeho fotky povešané a vyvolávané v celkom mojom šatníku. Raz.

Toť ukážka mojej neskúsenosti s ním, ale aj lásky k nemu. Tak :D






3 komentáre:

  1. skvele fotky ! a ked tieto fotky vidim , mam strasnu chut si aj ja zaobstarat takyto fotacik , lenze som takisto maximalne lenivy , uz sa vidim ako by som tie fotky vzdy chodil vyvolavať :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky :)

    máš nového čitatela ;)
    navštív môj nový blog
    http://thefashion-berries.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. filipek: aj ja s tým mám celkom problém :D Nikdy sa mi nechce dotrepať sa do fotolabu a potom o týždeň prísť po vyvolaný film... Ale zas, po druhýkrát ma tam už moja zvedavosť priam ženie :D

    the fashion berries: och, ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť