zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

štvrtok 27. júna 2013

Už od mala som pohŕdala princeznami. SMRDIA.


Dnes takto Narcisticky.
Nejde mi spať, aj keď zajtra od rána pracujem. Tak sa hrám.
Niektorí už máte voľno dlhšie, ja až od utorka. Som šťastná ako malé šteňa, ktoré dostane novú hračku. Pískam, krochkám a štekám od spokojnosti.
Mimo chvíle, kedy nepracujem. Čo zatiaľ bolo od utorka asi tak pol dňa.
Nevadí.
Pre tých, čo to ešte neviete, už niečo cez rok kuchtím v Bistre St.Germain a aj keď túto prácu robím s láskou a oddanosťou najsamväčšou (haha. Ale nie. Mám to tam rada. ), tak značne vyčerpáva.
To ale neznamená, že ma tam nemáte ísť pozrieť. Šup šup, nazerajte do kuchyňky, či ma neuvidíte nadávať, prečo ľudia nejdú do Burgerlandu.

p.s.: Tá staronová paniky týkajúca sa koncu Google friend connect... čo to ako reálne má zmeniť, či ako? Asi som to nepochopila, ale nechce sa mi prílišne podnikať nejaké kroky proti tomu.
 



1 komentár: