zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

streda 5. júna 2013

Queen of procrastination

Skúškové.
Poznáte to. Pred vami kopy učiva a vy aj tak pozeráte do stropu, maľujete si nechty, striháte si vlasy a dokonca aj upratujete len, aby ste sa tej kope vyhli.
Ja zvyknem pozerať hlúpe seriály a filmy, browsovať v e-shopoch, prezerať pinterest a hlavne skúškať každú kravinu, na ktorú pri tejto ceste narazím.

Takže, prvý spôsob, ako zabiť úspešne a úplne bezvýznamne čas a stať sa kráľovnou prokrastinácie je tu.
Virtuálne make-overy... ako fakt. Samé celebritky z najretardovanejšími účesmi a ešte retardovanejšími spôsobmi, ako mi nesedia. Ou yeah. Práve som zbytočne zabila niekoľko hodín...
Gratulujte mi.
Vivat skúškové :D

(Aneb, pôvodne som chcela skúsiť krátke vlasy, ale všetky krátke vlasy vyzerali viac, než hlúpo. Tak ma tu máte s rôznymi farbami na vlasy)









3 komentáre:

  1. prve a posledne. a pinterest som browsovala aj ja pocas skuskoveho :D a snazila som sa vylepsit vzhlad blogu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne, aj mne najviac sadlo na tebe prvé a posledné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D ja zase keď sa mám učiť si púšťam všetky najgýčovejšie popíky, neviem čo je to za deformáciu

    OdpovedaťOdstrániť