štvrtok, 6. júna 2013

Scribble, scribble

Druhý spôsob, ako jemne bezvýznamne zabiť čas miesto toho, aby ste sa učili je čarbanie. 
Yeah. Všetci to poznáme. 
Máte poznámky, skriptá, čokoľvek z čoho sa učíte... a pero. 
Poznámky sú veselšie s ilustráciami, všakže.
Tento rok som to posunula trocha ďalej. Akožto moje testy sa zakladajú hlavne na vizuálnej pamäti obrazov a architektonických počinov, všetko som si to narvala do tabletu v snahe predísť tomuto kresleniu po všetkom, čo chytím. 
...A tiež som nechcela zabíjať stromčeky.
My bad. Na tablete sa to dá tiež. 

A... yeah, nie som v tom príliš dobrá :D
Ale ďalší spôsob zabíjania času je práve blogger a jeho jemné zneužívanie, tak to tu aj tak skončí.
(Ale na druhej strane, už som len krok od upravovania stoviek fotiek z Kuby, tak sem možno dám aj niečo zmysluplné, sľubujem :D) 

p.s.: Uhádnete, ktorá som ja ? :D


2 komentáre:

  1. ako zmensenina v google readeri to vyzera pekne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. poznám túto chorobu veľmi dobre!! tiež si rada čarbem a kreslím a ešte rada píšem zoznamy :)

    ak chceš, follow me :) http://www.blogger.com/home

    OdpovedaťOdstrániť