zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

nedeľa 9. júna 2013

Kuba. Tam, kde rum chutí lepšie, ako voda.

Ako som sľúbila, ďalšia zásielka z Kuby. Pár mesiacov opozdená. Nevermind.

Kuba bola sentimentálna. Chvíľami nepríjemná, chvíľami raj na zemi. Niekedy ste mali pocit, že by predsa len niečo z toho Hriešneho Tancu 2 mohla byť pravda (Nie je. Fakt... proste nie) a v zápätí sa znova utvrdíte v tom, že je to Hollywoodsky bullshit. Nechápala som, prečo by tu ľudia chceli dobrovoľne žiť, no chvíľami mi prebleslo hlavou, že by som to asi prežila.
Je veľmi rozporuplná. Lenivá a pohodlná. Neverím, že je tak rozpadnutá a zničená len "vďaka" štátu, ale je mi jasné, že ich režim nie je iba politickou záležitosťou.
Je to zvláštna krajina, ostrov i ľudia. Niektorí ich milujú, niektorí nevedia pochopiť.
A asi to tak má byť.



Pre viac fotografického spamu, kliknite pod perex
























2 komentáre: