zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

utorok 2. júla 2013

Instantné spomienky


Som lenivý a neporiadny blogger. 
Nie, že by som nemala čo písať.
Nie, že by som trčala doma. 
Práve preto nepíšem. 
Lebo netrčím.
Tak je to.


Tak.
Žijem.
Pracujem.
Varím a jem.
Teším sa z voľna.
A teším sa na pohodu.
S kým sa tam (ne)uvidím?
Kate Nash je totiž najlepšia žena.


(Som Strašne talentovaná, však :D)
Nech sa páči, instagramoidné zhrnutie mojich doterajších dní. 

Spomienky na Kubu
Návšteva Bibiany a KungFoodu, kde majú najviac cool servítky pre astronautov.
Spomienky na skúškové a narcistický počin
Pracovné nasadenie a následné uvoľnenie mravov po ňom.
Pekné chvíle s ľuďmi mne drahými





4 komentáre:

  1. včera si náhodou nevidela v st germain modrovlásku? O:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Včera som tam práve nebola, takže nie, prepáč :( (Máš modrý vlas? To je super!) Od Júla mám ale pohodlnejší režim, lebo nás je veľa a máme čas, budem tam soboty (Do 15-16tej) mimo Pohodového víkendu ,vtedy máme zavreté. A prvý piatok v mesiaci kompletne celý. :)

      Odstrániť
    2. nie len jeden bol v pondelok modrý :) teraz mi to tiahne do zelena... nevadí.
      no videla som ich tam ten pondelok nejak veľa ale nejak som to neriešila :D

      Odstrániť
  2. ta predposledna fotka.. krasna, vyzaruje z nej optimizmus :)

    OdpovedaťOdstrániť