zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 15. júla 2013

Pohoda in nightlight

Tak, a tu je nočná časť. A môj siahodlhý príhovor.

Tieto fotky sú dôvod, prečo mám rada kompakty.  Hovoríte si, : Čooo? Kompakty?! Však to teraz nie je cool... každý teraz chce mať nutne zrkadlovku, pretože len s tou budú dobré fotky, blá blá blá.
Nope. Nemyslím si, že by mal mať každý zrkadlovku. Som rada, keď si ľudia ako svoju záľubu vyberú práve fotografovanie, ale... fotiť na automatiku môžte aj na kompakte.
No, ale nejde o to. Kompakty v dnešnej dobe, rovnako, ako malé lomá a pod- majú jednu vlastnosť. Ľudia sa ich neboja. Chytia a fotia. Moji kamaráti sú síce už rozmaznaní tým, že všade vláčim svoju zrkadlovku, no je pravda, že tieto super drunk photoshooty sa s ňou robia ťažko. Ak budete pobehovať a pohadzovať zrkadlovkou, len budete vyzerať ako debil a nič z toho nevznikne.
Naopak, pri dobrom nastavení kompaktu, bez sebemenšej námahy sa vám pred očami hýbu nielen ľudia, ale i svetlá. A fotky sú hneď akési živšie, majú výpovednú hodnotu a hlavne- baví vás to. A ako bonus, rovnako, ako pri anal´goch, často vôbec netušíte, čo z toho vznikne :D

Takže, neodhadzujte masovo svoje kompakty. Sú veci, ktoré môžete robiť jedine s nimi....

Pohoda part 2:  Partylights
Starring: Gang pod vplyvom, všadeprítomné osvetlenie, môj červený- odphotoshopovaný nos a neprítomné výrazy, kopa lásky a ako posledná, každoročná blurry s nápisom. Tak.














2 komentáre:

  1. anáľgoch pobavilo :D zle som prečítala zle napísané :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pravda!)) je to takové překvapení co z toho vyleze a nakonec to má úžasnou atmosféru! Skvělé skvělé skvělé.

    OdpovedaťOdstrániť