zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

utorok 29. januára 2013

Zabudnuté spomienky

 Na analógovej fotografii je najhoršie to, že film z nej poľahky stratíte.
 A najkrajšie na nej je to, že ho poľahky nájdete o rok neskôr.

Znova sa tešíť z fotografií, pripomenúť si pekné chvíľky a zážitky je vždy fajn. No pri čerstvom odhaľovaní filmu je to akési krajšie. Akoby to bola znova nová skúsenosť.

Tu sú fotky z minulého februára- marca, len tak, random život, nič špeciálne.
Bola som vtedy na vernisáži výstavy Planéty 220 v Satelite a zaľúbila sa do tohto konceptu.
Ukazovali sa prvé slnečné lúče a ja som z nich bola nadšená.
Urobila som si prvú kvetovanú korunu, i keď ju mám trocha vtipne nasadenú.

Aj keď mi ten film trocha "expiroval" v priebehu času, kedy som ho nevyvolala a teda troška celý stmavol :D














3 komentáre: