zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

streda 16. januára 2013

Forget me not

V pondelok sú prijímačky, tak mi držte hnáty. Ak sa vám chce. Samozrejme.
Momentálne mám už takmer celé portfólio hotové. Snáď. A samotnú ma prekvapuje, že to zatiaľ stíham. Zatiaľ. Ešte nie je pondelok, všakže...

Rada by som vám napísala niečo pekné a pozitívne, lenže má sa to takto, nemám ešte ani jednu skúšku (pretože nie som plnohodnotná žena, neviem robiť milión vecí naraz. Skúškovať a prijímačkovať mi nejde)
a teda všetko mám nahromadené na konci mesiaca. Žijem v strachu a v noci sa takmer pocikávam. Trocha preháňam. Ale len trocha. V každom prípade, nie je to nič príjemné.

Ale čo sa budem sťažovať, tu vám nabalím zopár selfov, nech nezabudnete, ako ja, tá spanilá deva, čo vám tu vypisuje hovadiny vyzerá.
Tak.

p.s.: Vraj to nie je profesionálne, ale z nejakého dôvodu sa mi páči zamiešanie farebnej fotky medzi čiernobiele. Som neprofesionálna. Hell yeah.












7 komentárov:

  1. tie dve znamienka nad perou sú neskutočne sexy, bez srandy!
    a budem ti silno držať palce, potom zreferuj ako to prebiehalo a dopadlo, zvládneš aj jedno aj druhé lebo si žena! aj keď nie multifunkčná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V skutočnosti sú tri do trojuholníka, len to jedno je omylom trocha zatreté make upom :D
      Ja ich mám celkom rada, ľudia si ma vďaka nim pamätajú :D
      Ale ďakujem, budem si ich hýčkať :D

      Vďaka, no, snáď zvládnem, ak nie, tak niečo poprenášam, kreditov mám na rozdávanie :D
      Dám vedieť potom. Minulý rok ma to dosť odrazilo, tak uvidíme, aký účinok to na mňa bude mať tento rok :)

      Ja raz zmultifunkčniem, keď vyrastiem...

      Odstrániť
  2. Asi si to už niekde spominala, no mi to uniklo... na aku skolu robis prijimacky? A studujes teraz? :)

    Inak ta posledna fotka sa mi velmi paci, hodna na vystavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, študujem momentálne dejiny umenia na Komentkého :) Ale vždy som chcela ísť na všvu študovať fotografiu, tak teraz robím prijímačky :)

      ďakujem! :)

      Odstrániť
  3. Ty fotky jsou super, hlavně ta první! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá druhá je taká upírska :))
    a s tými znamienkami súhlasím. very hot!

    OdpovedaťOdstrániť