zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

streda 9. januára 2013

Hmlisté časy

Stíhať skúškové a prijímačky jen adľudská práca. Pre mňa.
Mám pocit, že nestíham ani jedno.
Nie je to dobrý pocit.

Uh, áno, tá choroba tomu tiež nepridáva na pozitivite.

Nech sa páči, mix fotiek z môjho posledného obdobia hodiacich sa k tematike.
Zmetené, čiernobiele, beztvaré a bez-tváre.

a držte mi palce.
Budem to potrebovať.

Ale mám na vás otázku.
Čítali ste niekedy knihy, kde by sa nachádzalo zaujímavé pojednávanie na témy
anonymita, minulosť- alebo životná cesta a smer, páry a určité tabu medzi nimi, denník, letné prázdniny, párty, krajina a hmlisté spomienky.
Nie je to ľahké, viem, ale ak ste niekedy na tú tému niečo čítali, pomohlo by mi to :D 







4 komentáre:

  1. ach, držím ti palce :)) pekné fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej "kopce" :)
    citala si Na ceste od Kerouaca? je tam tema cesty, mozno aj zivotnej, party, dennik, spomienky (mozno aj hmliste) a krajina :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čítala, čítala... teda presnejšie, začala, ale ku koncu som sa nedostala, zas tak ma nechytila, aj keď som sa na ňu veľmi tešila...

      Ale revíznem z toho veci...

      V každom prípade, nemusí to byť len z jednej knihy, kľudne z množstva, najlepšie každé z inej :)

      Odstrániť
    2. Great Gatsby? to sa chystam precitat po skuskach. z filmoveho traileru vyzera, ze to je o party :P alebo skus toto http://cs.wikipedia.org/wiki/100_nejd%C5%AFle%C5%BEit%C4%9Bj%C5%A1%C3%ADch_knih_20._stolet%C3%AD_podle_Le_Monde prave som to nasla haha

      Odstrániť