zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

sobota 5. januára 2013

I don't regret anything

Nie som fashion blog. Ani nič podobné.
A aj tak som sa rozhodla ukázať vám najlepšie kúpy môjho minulého roka.
Nie, nemám potrebu sa ukazovať, vystatovať, ani vás poúčať.
Len si myslím, že tieto posty ukazujú veľa o mne, ako človeku.
A nie len to. Zobrazujú v pár veciach môj minulý rok.

A toto je legendárne posledný post ohľadom 2012.
Som totiž ako austrálska ovca.
Ťažko si zvykám na zmenu roka rovnako, ako na časový posun.


Začnem všeliako, pretože som tvor chaotický.

Klobúky- moja každoročná peňažná položka a každoročná kúpa. Mám ich veľa. Nosím ich veľa. Nie síce tak často, aby to mne samej prišlo ako moja esencia, no ľudia si ma často pamätajú z nejakého dôvodu práve kvôli nim. Viac často, než by si jeden myslel.  Tak či tak, je to neoddeliteľná súčasť môjho šatníka a pochybujem, že to v 2013 bude inak.
goal do budúcnosti: Chcem sa ich naučiť vyrábať. Strašne, strašne sa to chcem naučiť. ak poznáte nejakého klobúčnika, ktorý by prijímal "tovarišov" zmieňte sa o mne.

Equa - Pred časom som vám písala článok o tom, akú fľašu si vybrať. Nakoniec zvíťazila Equa a ja som si víťazne cupkala pre moju galaktickú fľašu. Lenže stalo sa nemilé a galaktická séria sa minula.Viac nie je a ani nebude. Fňuk.Tak ma to dievčatko s balónikmi chytilo za ruku a doviedlo k pultu. Keď udrží celý svet, zvládne aj môj pitný režim. A teda, zvládla so mnou precestovať celé Írsko, uľahávala so mnou do postele aj cestovala do školy.
Spôsobila, že som na vianoce dostala ďalšiu eko fľašu, od Contigo pri ktorých si robím zálusk aj na termohnčeky.

Rúž - Penny Lane od F&F - neverili by ste, že kozmetika z Tesca môže byť dobrá, ale môže. Poskúšala som kvantá rúžov a nikdy mi nesadol nejaký odtieň tak lichotivo, ako Penny Lane. Tento Penny Lane je môj tretí, akožto som ich tento rok viacero stratila :D.

True Tea - Milujem ľadové čaje. Domáce, chladené a dokonca aj tie z hypermarketov. True tea pre mňa ale kompletne zničil všetky komerčne kúpiteľné ľadové čaje. V príchuti Zelený čaj alebo Rioboos sú pre mňa skvelým spoločníkom. (Maté nikdy neviem zohnať) V Bratislave sa dá zohnať v Greentree a Sushi time- prípadne určite aj inde, ale tam si ich kupujem ja :D

Omašličkované Parfumy - Nemám len jeden, ale tento rok som finálne minula môj milovaný Miss Dior Chérie, čo bol prvý parfum, do ktorého som sa kedy naozaj zamilovala. Momentálne ho nahradilo Marry me (hlúpy názov, však? ) od Lanvina, no kto vie, či mi dodá rovnaký pocit toho, že voním najlepšie, ako viem :D
pozn.: ... asi by som mala byť menší maniak na vône

Triceratops - Plastový triceratops. Áno. Zbieram ich už dlhšie za účelom výroby vešiaka na šperky, no akonáhle príde k akejkoľvek snahe o rozpílenie a prepichnutie môjho najobľúbenejšieho tvora, príde mi to nemožné. A tak sa mi množia a množia. And I am lovin' it.

Papelote - by som označila možno ako kúpu roku. Je to skvelý školský pomocník, ktorý mi pomáha nestrácať perá. Je tiež veľmi efektný a pekný (môj je už zafúľaný) a budí v radoch spolužiakov záujem o jeho ochytanie. A vo mne budí záujem o písanie si poznámok.
... alebo aspoň kreslenie na jeho prázdne strany, keď už ich má....

Rukavice - Áno, je to super kúpa! Hlavne keď máte mini ruky, ako ja. Fakt fakt, že mám tie najkratšie prsty, aké ste kedy videli. Porazia ma aj 8 ročné deti. Je to smutné.
Kupujem si rukavice v detských oddeleniach, čo ma odsudzuje k Hello Kitty.
Ja neznášam Hello Kitty.
Tieto sú "dospelácke" a asi sa im pokazil stroj, keď mi sedia.

Hodinky - Sú značky Saphire a ukoristila som ich na blšáku. Krásne, lesklé a nestáli ma veľa.

Ozdobné lepiace pásky - Používam ich na všetko a sama tým seba trocha desím

Party - Značná časť mojich zárobkov putuje do zábavy v podnikoch. Swing time či Retro v KC Dunaj, alebo 90te roky v Loft-e boli jedny z najlepšie utratených peňazí môjho roku. Fakt.
Nie som Party woman. Ale lepšie sa zresetovať neviem.

Šablóna zo zvieratkami - prvým šokom bolo ,že ešte existujú. Hneď po ňom následoval brainstorming, ako ich využiť...a následne som si už domov odnášala takmer všetky zvieracie šablóny, čo v obchode boli.
Ak sledujete môj blog a moje DIY, nemôžete prehliadnuť moju posadnutosť zvieracím patternom.
Asi si tým nahradzujem fakt, že som nikdy nemala rada všadeprítomné zvieracie vzory, ale mám nutkanie nosiť na sebe zvieratká. Vďaka týmto šablónam vznikli brošne, potlače na tričká a knihy omnoho rýchlejšie

Planéta 220 - I am not from this planet odznak rozhodne nie je posledná vec, čo od nich mám, ale zadovážila som si ho na skvelej vernisáži tohto projektu v galérii Satelit a neskôr som ich navštívila aj v New Spirite. Zbožňujem ich.
.
Grape - K tomu netreba veľa. Komu by tam bolo zle?

Pohoda - Rovnako ako grape, mimo príšerných páľav je to tam ako ideálny ekosystém.

Tetovanie -  Môžem si to vyškrtnúť z Bucket listu a vymýšľať miesto na nové. Pretože ja som s nimi neskončila.

Puzdrová sukňa - Nie je to žiadna novinka, žiaden ojedinelý módny trend tohto roku. Nie. Obyčajná elastická čierna sukňa hodiaca sa k opätkom rovnako, ako k conversom. Bol to asi najčastejšie nosený kus môjho šatníka práve vďaka svojej pohodlnosti a neskutočnej kombinovateľnosti so všetkým. Či už som ju nosila s blúzkou, alebo omnoho častejšie s tričkami s bláznivou potlačou, bola som v nej sama sebou a prešla som v nej kus sveta.


UFF.













1 komentár: