zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 23. januára 2012

Každodenné maličkosti

Každý má veci, čo zo sebou zvykne nosiť 90% času. Či už sú to dámske záležitosti, alebo len kopa drobností, ktoré pri sebe skrátka mať musíte, inak by sa zem prestala krútiť a všetko by sa rútilo do záhuby. Tak. Toto sú veci, ktoré sú s nastupom nového roku zväčša nové. No aj keď ich nahradia iné, zloženie obsahu mojej kabelky/batoha/ čohokoľvek sa nijak extrémne nemení. 
Dobrá kniha: Vždy musí byť. Táto je konkrétne Strašidlá od Chucka Palahniuka.
Fotoaparát: Jeden z mnohých. Aspoň.
Náhradná rolka filmu: Ten otravný moment, kedy vyfotím posledné políčko filmu a predomnou je cleý deň... treba sa poisti.
Diár: Tento je už 2012 a je od Macka Pooh. A je najsamlepší.
Tablet: Pretože smartphony sú "too mainstream" (aneb, ježiško bol ku mne štedrý a mne sa seriózne pestuje závislosť) Mám v ňom knihy do školy, ale aj tie, čo mi rozširujú obzory. Okrem iného. ľúbime sa
Dáždnik: Tento mini je skvelá vec. Zmestí sa všade
Odznak z PupaArt: Červená čiapočka. Moja srdcová. Nie, že by som ho nosila všade, ale mám ho fakt často
Voňavka : lebo voňať predsa musím. Táto konkrétne je Scarlet od Carachel
Rúž: nech mám nejakú farbu. Červený a oranžový. Rakúska značka, ktorej meno si nepamätám a na obale nie je, no mne vyhovuje
Diár: Moleskine od priateľa. Je bez riadkov a vždy k nemu nosím ceruzku, alebo aspoň pero. Na kreslenie
Mobil: No lebo, kde by sme bez nich boli, že jo.
Špička na cigaretu: nie som fajčiarka. Ale zvyknem ju so sebou nosiť. Bol to darček a má ten dar, že aj pri takej dekadentnej činnosti pôsobím vznešene. Tak :D


1 komentár:

  1. S tou špičkou na cigaretu si to zabila. :D

    http://partofstreet.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť