zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 16. januára 2012

''In my experience, there isn't a problem that can't be solved by getting really, really drunk!''

Akoby nebol svet dosť hektický aj bez skúškového obdobia.
Verte mi. Pre tak nezodpovedného človeka, ako ja je dosť náročné robiť niečo, na čo máte viac pokusov. My, neporiadni máme tendenciu potom chodiť na skúšky len s úsmevom na tvári. Bez Absolútneho tušenia, o čo tam ide.
A aj tak nič nestíhame. Portfólio sa na mňa smeje, busty predomnou utekajú a fotoapaáty neposlúchajú. Katastrofa. Niet divu. veď je 2012. Už to tak asi bude.

Čaká ma už len jedna skúška, tak tie vázičky snáď pošlem do horúcich pekiel, odkiaľ prišli, aby ma strašili v snoch

Celkom ťažko sa píše duchaplný článok, keď ste za posledné dni nič príliš duchaplného nespravili. Tak som vám poskladala jedne inšpiračný, lebo v tejto zime a smútku treba niečo, čo nám zahreje myseľ, všakže :)



































Pinned Image

A k tej skúške? Je v stredu. Tak mi držte palce. Aj všetky končatiny. Ja môžem len povedať....


1 komentár: