zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 22. augusta 2011

"If you're never scared or embarrassed or hurt, it means you never take any chances." – Julian Sorel

Je to tu. Konečne sa niekto rozhodol, že nie som až tak nešikovná a nesympatická a kompletne nevhodná na prácu a prijal ma pod svoje krídla. Na konci prázdnin. Zamestnávatelia, ste hovadá. Len aby bolo jasné.
Nevermind. Odpúšťam vám. Najnovšie ma môžte navštíviť v zmrzlinárni na Hviezdoslavovom námestí. Áno, v tej s tou fakt dobrou zmrzlinou. Hej, na stene im visí Marilyn a AUDREY. S výhľadom na Americké veľvyslanectvo. Tuším... Trikrát hurá a ešte si poskočte. Ja skáčem. Dnes idem na skušobnú smenu. Do ôsmej.

A mám pre vás pár typov. Na začiatok, ešte stále sa to týka zmrzlinárne, NEdávajte si chilli-čokoládu, pokiaľ chcete mať chladivý zážitok zo zmrzliny, pretože tá chilli funguje veľmi protichodne a celá papulka vás páli ako na púšti. Najhorší je fakt, že vás síce ďalšie líznutie zmrzliny ochladí, ale vzápätí to zas zhorší. Zhodli sme sa, že je to veľmi schyzofrenická zmrzlina vhodná pre ľudí, čo pri jedle radi trpia.

Druhým je výstava v národnej galérii v Esterházyho paláci. Nové Slovensko. Musím povedať, že ukážka Maľby našich autorov bola veľmi slabá oproti skutočnosti - v skutočnosti majú slovenskí maliari zopár naozaj skvelých diel, do ktorých som sa zamilovala. V každom prípade stoja si za to pozrieť i tak. Trošku rozdúchať národnú hrdosť. Tá lepšia časť však boli fotky. Z valnej časti starej Bratislavy. Lúštila som, kde to je. Čo ešte zostalo. Aké to bolo. Skvelé. Mám rada historické fotografie. Tie z Bratislavy o to viac, že je to moje rodné mesto. Avšak samozrejme, vystavené fotografie patrili aj k iným kútom Slovenska. Čerešnička na torte boli krásne retro plagáty pozývajúce na výstavy, sústredenia a podobné záležitosti. Hlavne "grafické" návrhy reklám mi naozaj počarovali.

Tu sú moje dve obľúbené diela z dielní slovenských autorov. Vyhľadala by som vám ich i viac, ale úprimne, je ráno a ja 90% svojej energie využívam na to, aby som si nešla ľahnúť naspäť do pelechu a prespala zopár nasledujúcich hodín.


Július Jakoby - Stará Modelka


Rudolf Fila,  Ivan Csudai - Tretia ruka

1 komentár: