zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

streda 10. augusta 2011

I hope I am drunk. 'cause if I am not this whole place is spinnin'

K opísaniu celého víkendu som sa dostala až teraz. Sorry. Ale je utorok. Streda. Ale takmer utorok. A v pondelok som si dávala dokopy žalúdok. A dopĺňala energetické zásoby. Paradoxne, môj žalúdok bol viac opojený z prapodivných kombinácií jedla pozostávajúcich z langošov, slimákov, taštičiek marschmallow&nutella a podobne divných variácií, ktoré väčšina vznikla v stave jemne omámených zmyslov s kombináciou litru medoviny a zopár decákov nejakej marhuľovej brečky ( aby ste vedeli, tá mala symboliku. Inak by som si vymyslela lepšie pitie) Väčšina jedál teda vznikla Čo-ma-práve-napadlo-uvarím spôsobom. A veľmi neortodoxným, pretože moje logické uvažovanie s alkoholom upadá a akčnosť rastie. Tak som cesnak miesto rozpučenia v prístroji na tom určenom rozmágala v kamennom mažiari -> cesnak bol rozdrvený všade po mažiari a von sa mu príliš nechcelo. Langoše mali buď veľmi amorfné tvary, prípadne dieru v strede. Slimáky sa podarili síce dokonale, ale všetci sme na ne zabudli, tak si nakoniec na nich pochutnali moje chlpáče. Tým ale chutili. Fakt veľmi. 

Ale stálo to za to. Celý víkend som mala po večeroch nasťahovaných skvelých ľudí, čo sa ma pokúšali naučiť kričať do mikrofónu - neúspešne. Vznikla kopa vecí, ale kompletná bola asi iba moja a Mrkvina pieseň o Superhrdinovi tapírovi. Tapíry sú super. Nakopú zadok zlému moriakovi. Bez problémov.

A dnes som sa presunula do lokácie Donovaly. Skákala na bungee trampolíne. Kde mi vynadali a vysmiali ma malé deti, že čo robím na trampolíne. Myslím,že sa ma pokúsili diskriminovať kvôli veku. Mrchy malé. A hladkala som jeleňa. Vážne. Prechádzala som sa popri stáde oviec. A pozerám. Ovca. Ovca. Koza. Ovca. Cap. Ovca. Ovca. Jeleň. Ovca. ČO?! Jelenček si pokojne ležal medzi ovečkami, pásol sa a vôbec sa mu nezdalo divné, že jeho stádo sa scvrklo na polovičnú výšku a farba tiež akosi nesedí. Veď peroxid letí. Aj medzi jeleňmi, asi. Ale nie. Bol ochočený. Predpokladám. Inak by sa ku mne netúlil ako nejaké mača. Vážne. Bol dokonalý.

Updade: Článok bol písaný dnes o nejakej 2. ráno. Ale nepostol sa. Zabudol. Sviňa.
Prikladám fotografickú esenciu z víkendu. Esencia bordelu na stole a následne fotenie protagonistou na album. Chápete. Určite ho vydáme :D:D
...a ujo producent je daný divne preto,že mi to tu na tom extrémne výkonnom a rýchlom Donovalovskom internete nejako blbne. Ale on je rád iný. Je rád upside down. Alebo leftside... či podobne :D














1 komentár: