zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 19. novembra 2012

Remember, remember to enjoy November (Don't kill me Guy Fawkes)

Rada by som prispievala, ale to počasie vonku chce inak.
Chcela by som spať 24 hodín 6 dní v týždni a ten jeden piť horúcu čokoládu pod perinou a túliť sa ku všetkému, čo bude ochotné sa nechať. 
Pozerala som si kľúčové slová, vďaka ktorým sa ľudia dostávajú na môj blog a teda, celkom ma to prekvapilo. Nebíčko v papuľke a aj slovo žráč pochopím, aj keď by sa viac hodili k nejakému food blogu. No ako sa niekto dostane na môj blog po zadaní hesla "ako urobiť fajku" do googlu, to mi je teda záhadou :D

Včera som bola na koncerte Garbage. Na koncerte som nebola už ani nepamätám.
Garbage som mala ako mladšia veľmi rada. Hlavne speváčku som vždy obdivovala a na akcii som si spomenula, prečo. Tá žena je dokonalá zmes neviazanosti, ľahkej vulgarity a otvorenosti. Nie každý robí na pódiu kliky a prizná sa k precitliveniu, pretože má PMS. I just like her.

Ako predkapela im boli The Cubes, ktoré možno tiež poznáte. Podarená slovenská kapelka, ktorá je čisto ženského zloženia. A to je  Knechtová za biciami a Humeňanské za basou a gitarou. Keď som sa s nimi stretla po prvý krát, zloženie ma celkom prekvapilo.

No ale nie o tom som chcela. Je november a znova je tu mesiac fotografie.
Ja som ho ešte nestihla pochodiť, ale zajtra sa chystám zo školy na Off festival čo je vlastne súbežná fotografická akcia, len o trošku menej vyhlásená s troška nekomerčnejšími fotografiami.

Užívajte si kultúrneho novembra.

2 komentáre:

  1. ty si veľmi sympatická počúvaj :D ja som na koncerte bola cca pred mesiacom, momentálne mám lenivé kedy nič nerobím iba sa sem tam učim :D
    uži si off

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem!:D
      ja by som mala pracovať na seminárkach do školy, ale skrátka... nevládzem.
      Vďaka :)

      Odstrániť