zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

nedeľa 25. novembra 2012

Keď je výber tak veľký, že vybrať si je utrpenie.

Poznáte to, keď máte na výber toľko vecí, až si neviete nič vybrať?
Že nie? Tak teda na society6 majú zajtra poštovné zdarma.
Vyberám už hodiny a nedostala som sa ku koncu. Som bezmocná a chcem každé druhé tričko, alebo kabelku.
Potlačené tričká ma pred dlhým časom prešli a mô šatník ovládli jednoduché bezpotlačové materiály rôznych farieb.
No tomu je už koniec. Dnes mi šatník opäť hýri rôznymi motívmi. Keď už nie farbami.

Moja schopnosť váhať je niečo, čo mi aj samotné váhy závidia.
Som nerozhodná a niekedy by som bola radšej, keby mi na výber ani nik nič nedal. Yeah, môžte ma ukameňovať, pretože som práve ten typ, ktorý potrebuje v živote diktatúru. A hanbím sa za to vždy, keď niečo vyberám :D

Pomôžte úbohému dievčatku urobiť si radosť na Vianoce
Ktorú potlač?
color your life Art Print
Enjoy music Art PrintDJ Art Print
Happy Dog Art Printweapons of mass creation Stretched Canvas
Pugs & Drugs Art PrintCALIPURNTHYA Art Print
Red Art Print
Raspberry frenchie Art PrintPuggly  Art Print
Ride the universe Stretched CanvasScrew Love T-shirt
Triceratops Stretched Canvas



4 komentáre: