zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 20. februára 2012

“Reality is a hallucination caused by a lack of alcohol.”

Som úspešný obyvateľ zoznamu pod čiarou. Myslela som, že ma to bude nehorázne mrzieť a preplačem minimálne celý víkend, ale nie. Ok, jedna, či dve slzičky mi kvapli. No skôr z dôvodu, že sa na mňa 15 ľudí vrhlo a snažilo sa utešiť v situácii, keď som sa len chcela zasmiať a povedať "I told you so" :D No a oni ma nenechali. Hnusáci. Ale vážne. Už som písala v článkoch predtým, že prijatie som nečakala, i keď mám rada prekvapenia. A každému jednému, čo sa tma dostal to zo srdca prajem. Fakt. Zaslúžia si :) Ja sa votriem na teoretické hodiny v letnom semestri a budem spokojne žiť do nasledujúceho februára. Možno. Ak ma nezrazí kamión. Alebo tak.

Čo ma privádza na myšlienku... hej, ľudia, fakt sa pozerajte okolo. Dnes ma skoro zrazil vlak. Ešte aj mal tri vagóny. Že láska. Pche. Pekné od neho.

Takže, keď už mám čas sa kultúre vyžívať, zbehla som do Kina na The Artist a teda páčilo sa veľmi. Aj keď mi vzhľadom na nedostatok dialógov a únavu občasne klipkali oči, no film s tým nemal nič spoločné a dokázal mi, že herci aj teraz vedia stvárniť skvelý celovečerný film bez slovíčka. Krásny čiernobiely film s peknými hereckými výkonmi a ešte lepším výkonom psím, prosím pekne.

V piatok sa chytám do divadla na Dark play, videli ste už niekto? Divadlo Andreja Bagara v Nitre mám rada, preto sa z hosťovania veľmi teším (Chystám sa aj na "Je úžasná") A dej mi príde nový, revolučný, moderný, tak prečo nie.
...I keď zrovna nové stvárnenie Čarovnej flauty ma skôr rozosmialo, než oslovilo.

Ach a ešte jeden typ. Pre nadšencov designu, na obchodnej na mieste starého martinusu teraz sídli Slovart, ktorý má nehorázne výpredaje. 5 kilové zabijaky od TAschenu s interiérovým designom ? Za 10 eur. Keby sa mi chcelo všetko vláčiť, tak nakúpim aj viac. Tak šup šup.

Priznanie č.35.: Za produktívny deň považujem ten, kedy vstanem aspoň v čase, kedy mi slniečko svieti do okien práve z tohto uhla. Yeah. Nebýva to často.
Priznanie č.36.: Som lenivá. Príšerne. Až tak, že sa mi nechcelo pozrieť sa, ktorým číslom som skončila, tak som dala nejaké random

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára