zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

nedeľa 25. septembra 2011

Dnes príspevok inšpiratívneho charakteru. Aj keď už leto odchádza a jar je v nedohľadne, chcem nosiť kvety vo vlasoch, rozvliate šaty a vlasy len tak ako ma napadlo zviazané. A ležať na slniečku presne tak, ako dnes. Ok. Priznám sa. Nemala som kvety vo vlasoch. Ani šaty. Ale vlasy naozaj boli len tak ledabolo ako sa im chcelo padnuté! Viete, vzala som psa do mesta. A na to mi plne stačí tričko s dvoma francúzskymi buldočkami z pánskeho oddelenia v s. Oliver. Boli spokojný.

Pýtam sa z čistej dôvery v náhodu a neprestajného optimizmu, ale nemá niekto poznatky o kurvatúrach v architektúre natoľko rozvynuté, že by mi venoval pár viet o nich? Netreba nič dlhé. Spokojila by som sa s tým,že by mi povedal i niečo iné ako to, že je to zakryvenie. Tak čo. Viete?

A aby som nezabudla, od tejto stredy až do nedele sa koná FFi. Čiže Filmový festival inakosti. Mnoho ľudí to odradí. Inakosť. Prípadne naláka. A potom sú sklamaní. Ja osobne pomenovanie nechápem. Je to festival filmov z celého sveta venujúci sa témam homosexuality. No čo je na homosexuáloch iné, než na heterosexuáloch netuším. Ok. Občas sa len lepšie obliekajú a správajú sa k ľuďom slušnejšie...
Tak či tak, už je to tretí rok, čo sa na jeho chode podieľam ako dobrovoľníčka a oficiálne by som vás chcela pozvať. Premieta sa v budove VŠVU ale i v divadle meteorit a myslím, že afterwards aj v Auparku.
Viac informácií a program tu
Chcela by osm len povedať, že filmy sú niekedy naozaj zaujímavé. Ja osobne obľubujem krátkometrážne a celkom si ich tu užívam. Stretnete kopu kreatívnych mladých ľudí a i keď možno niektorí budú inej orientácie, možno si uvedomíte, že okolo toho muža ste na ulici prechádzali deň čo deň. A tá pani sedávala s vami v autobuse. A ani ste netušili, že by mohla byť "iná" od vás. Napriek tomu to má v živote ťažšie len kvôli tomu,že jej videnie sexuality a predstava partnerstva je o čosi odlišnejšia, než tá, čo je v ústavách.






1 komentár:

  1. Tak toto je naozaj geniálne!
    Práve si mi dala inšpiráciu spraviť niečo nové!
    Inak máš super blog so super fotkami! <3.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy <3.

    OdpovedaťOdstrániť