zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

utorok 13. mája 2014

Nová forma prokrastinácie vyvinutá

Tak som sa k tomu konečne dokopala.
Nie, že by som nemala čo iné na práci, ale ono to tak býva, že v časoch, kedy toho máte viac, než dosť sa venujete práci, ktorá vám pod zadkom až tak nehorí.
A tak som sa k tomu konečne dostala. Kompletná zmena designu blogu a KONEČNE som prišla na to, ako fotky zväčšiť a dať do rovnakých rozmerov. Som veľmi skorý a šikovný blogger, ja viem.
Keďže som ale i veľmi lenivý blogger, je takto upravených asi len posledných 6 príspevkov. Aj to je niečo. Však.
Viem, že by bolo potrebné upraviť napríklad články s nefunkčnými fotkami a linkami. Zrýchliť naťahovanie toho hlúpeho záhlavia a buttonov.
A tak všetko. Ale nateraz som so svojou formou prokrastinácie celkom spokojná.

Takže, čo poviete na nové šatôčky tohto blogu? :D
P.S.: Možno som to od radosti s tou veľkosťou fotiek predsalen trocha prehnala... :D
Či?

11 komentárov:

  1. To je skvělá fotka,moc se mi líbí ta úprava. Já bych brala mít fotky na blogu větší,ale prostě se mi do toho nechce:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som najprv ani nevedela ako na to, úprimne. Ale chápem tvoju lenivosť, tiež som tomu moc nedala vo veľa článkoch :D

      Odstrániť
  2. Budem kriticka, prepac :D
    Nepaci sa mi font headru a menu, nie si to "ty" :P Je to moc strohe pismo, dlzne su prilis tenke, nehodi sa ku zvysku pisma (pekne su tie watercolor buttons), fotka v kruzku je pekna ale nehodi sa k hranademu headru a menu. Prec s hranolmi! :D
    Velkost fotiek je super, ale su deformovane, este pridaj vysku, preotze vsteky objekty su na nich deformovane a siroke.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kat, fotky nemôžu byť deformované, nastavujem len rozmer jednej strany, takže zvyšok sa dostavuje automaticky :D

      Kľudne buď kritická, I like it :D Mne sa ale font strašne páči :D Dĺžne sú dokresľované, takže logicky, sú tenšie, pretože mi nechcelo brať brush 1,5 , takže sú troška tenšie, ale ja by som si to nevšimla, si pozorná, ej bisťu :D
      Ja neviem, ja osobne si myslím, že predošlý design bol viac "nie ja" ako toto, keďže ja som skôr milovník strohého designu, aj keď to na tom predošlom nebolo vidno, lebo mi nešiel spraviť taký, ako som ho chcela :D
      Ale s tým hranolom vs. kruhom súhlasím, tiež ma to troška ruší a rozmýšľala som ako to zmeniť, ale header ako som chcela urobiť (čiaru cez celú dĺžku blogu + meno) mi momentálne ešte nejako nefunguje tak, ako by som chcela, takže na tom sa ešte popracuje :D
      Pôvodne som chcela header prerábať, keď prídem na to ako dať tú čiaru bez toho, aby mi to na krajoch, kde potenciálne končí blog neohraničilo, ale zatiaľ mi nejak nejde presne nastaviť, aby splynulo pozadie a header do jedného :D Ale nakoniec sa to mne osobne celkom páči takéto strohé :D Ale teda, po tvojej kritike ho možno podrobím prerábke (mám robiť bakalárku, teraz som veľmi ochotná robiť čokoľvek iné :D)

      Odstrániť
    2. ale máš pravdu, možno je to na mňa troška nezvyklo málo... uh "cute-floral-čarbi-čosi" Je to taký design môjho clean alter ega :D

      Odstrániť
    3. K fotkam - to vazne? Mne proste pride ta kratka strana strasne kratka a asi som si potom vsugerovala aj deformaciu fotiek :D Inac sa mi to paci ze su take velke :)

      K dizajnu - neviem presne, o akej ciare hovoris, rada by som ti pomohla :D Mne sa tiez paci minimal styl, ale toto mi pride take amaterske, mas naviac! :D Kasli na bakalarku, doved toto dielo do dokonalosti ;)

      Odstrániť
    4. no, možno že preto, že fotky z predošlého článku sú z mobilu, ten má ultrawide objektív a sú teda strašne dlhé a krátke, možno preto to tak pôsobí? Lebo jj, schválne nastavujem len jednu, aby nedošlo k deformácii :D A teda, mne s nezdajú deformované, také nejaké sú aj v compe, porovnávala som :D:D

      Čiaru uvidíš, ak ju vymyslím :D No okeej, idem na to teda :D

      Odstrániť
  3. Ta fotka je skvělá, vybrala jsi skvělou barvu, mint zbožňuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1. na fotke v krúžku si dychberúco krásna
    2. obdivujem tvoje blogerské skilly, minimálne pre moje vnímanie veľmi pôsobivé, ja som v tomto amatér amatérov a hodila by sa mi takáto forma prokrastinácie, aspoň by som sa to možno konečne naučila
    3. minimalizmus a farby super, ale hej, je to trošku hranatô

    OdpovedaťOdstrániť