zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 17. septembra 2012

Queen of Tarts - Dublin

 Pravdepodobne posledný Írsky príspevok.
No chcela som dať jeden maličký tip pre ľudí, ktorý Dublin navštívia. Nepochybne je tam množstvo dobrých podnikov (vlastne, ani jeden, v ktorom sme boli nebol naozaj zlý )
No tento som vyberala ja. Pretože mi padol do oka ihneď. Pripomínal mi moju prácu a koncepty, ktoré mám rada.

Malá, trošku preplnená kaviareň a cukráreň menom Queen of Tarts. S prútenými košíkmi, čerstvými bylinkami a množstvom krásnych zákuskov. Drobná a útulná tak, ako to obľubujem.
Pretože to tam bolo ale naozaj plné, neurobila som príliš veľa fotiek. Neprišlo mi zdvorilé pobehovať v tesnom priestore okolo ľudí a fotiť si ich jedlo a okolie :)

Táto cukráreň má dve pobočky a obe sú v blízkosti turistických pamiatok a miest, kadiaľ pravdepodobne každý prejde aspoň raz za svoju návštevu Dublinu. My sme navštívili tú neďaleko Trinity College.





2 komentáre: