zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

piatok 20. apríla 2012

Karma ťa dostane. Ach. Už nechodím cez prechod na červenú. Fakt fakt.

Som zlý, zlý blogerisko. Tak.
Ale nie. Nestíham ani dýchať.
K tomu, stala sa mi kopa zlých vecí. Stratila som nabíjačku na svoj fotoaparát. - Žiadne fotky, kým mi z honkongu nepríde nová. Ach. Už okusujem steny a škúlim z abstinenčných syndrómov.
Pokazila som si mobil. Zablikala mu na obrazovke Screen of death a umrel chudáčik. Bolo to dramatické a skoro som plakala. Ok. Nie skoro. Ale mali sme vzťah. Špecifický.
teraz môžem digitálne fotiť akurát tak Tabletom. A ono je dosť divné, keď sa o to pokúšate.

Ok. K novinkám. Na android je dostupná aplikácia Instagram, ku ktorej som na začiatku mala poriadnu nechuť, ale možnosť sledovať, čo Zooey Deschanel poje na raňajky ma presvedčila, že to je užitočné :D
Ale nie, fakt. Stále je to trocha divné. Ale je to sociálna sieť a sociálne siete sú povestné tým, že keď sa zamotáš, tak máš sakra smolu.
Tak ma followujte. Unicorncal. Aha

Predvčerom som bola na koncerte v národnom rozhlase. Pre tých, čo to nevedia, študenti majú na koncerty tam poväčšine vstup zadarmo. Tak neváhajte a bežte sa skultúrniť. Vážna hudba vie byť nádherná.

Nech sa páči, random koláž z posledných dní fotená práve spomínaným tabletom. Ach.




6 komentárov:

  1. Bola si na Slavcon-e? Kamaráti tam boli.hmm...chcela som aj ja ísť, ale už ma skúšky dobiehajú :(

    Inak cítim sa hlúpo, lebo neviem čo je Instagram :D Chápem, že je to tým, že mám ešte starší mobil (starší, rozumej nie dotykový :DDD):D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a koncerty zadarmo? čo? kde? ako? kedy? prečo o tom neviem? ooo snáď na nejaký pôjdem už čoskoro :)

      Odstrániť
  2. áno, áno, bola. Mám rada akcie tohto typu :)

    nemusíš sa cítiť hlúpo, nie je na to vôbec žiaden dôvod. Keby sa mi môj nedotykový pred rokmi nepokazil, ani ja by som nemala (teraz to síce neľutujem, lebo mi to chýba, ale...)
    Instagram je niečo ako sociálna sieť robená cez aplikáciu v telefóne. Prirovnala by som to ku fotografickému twitteru. Môžeš tam folowovať ľudí a sledovať, čo fotia. A zároveň fotiť aj ty a zdieľať to so svteom :)

    áno, áno, koncerty klasickej hudby sú tam pre študentov zadarmo. teda, mali by byť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A na otázku kde, tak v slovenskom rozhlase :)

    OdpovedaťOdstrániť