zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

nedeľa 11. marca 2012

Raz budú na blšom trhu predávať i ilúziu lásky a esencie šťastia

Zablšená som úspešne a spokojná. Nabudila som pol rodiny a seba samú na tri krát. Nie, že by som nikdy nebola na blšáku, ale zvykla som chodiť len na tie v zahraničí. Talianske, Parížsky... Nemala som teda od toho nášho priveľké očakávania, ale predčil ich. Našla som tam všetko od lisu na víno až po hororové bábiky. Po návrate domov som dostala "výprask" čo som im nenakúpila všetko, čo som pofotila a ja som sa len spokojne usmievala s Praktikou v ruke.
Hej. Mám ďalší exemplár. A len tak skoro neprestanem. Praktika bola spolu so Zenitom najčastejší kus fotografického želiezka v československu a podľa môjho názoru aj mala prečo. Tú optiku milujem. No dlho som nevedela nájsť svojho srdca šampióna s funkčnými časťami vrátane expozimetra (nezakladám si na ňom, viem fotiť aj bez neho. Ale keď už, tak už) Tu ma ihneď potešil hľadáčik s ostrým bodom, na lepšie zaostrovanie. A objektív 50mm so skvelou svetelnosťou? Juch juch. Me likey.
Po pravde by som najradšej pánkovi so starožitnými náramkovými hodinkami a analógovými fotoaparátmi najradšej vykradla obchod. Ale nie som kriminálnička. Tak mu ho len postupne povykupujem. Tak.

Majkl si zadovážil dvojplatňu Beatles. Nepoškriabané. Pekné. Za 2 eurá. Ten zberateľ (alebo kto), čo sa za nami prihrnul vzápätí len naštvane špúlil pery.

Nemala som pri sebe svoj fotoaparát, bola som zároveň aj testovať hybridného Nikona 1. A musím povedať, na taký malý, kompaktný(skoro) fotoaparát je to fajn vecička. Len keby som vedela ako vypnúť to 5 násobné fotenie expozície...
Fotky sú také na rýchlo, nenápadne, pretože pri niektorých kupujúcich som mala pocit, že buď po mne budú chcieť fotku zaplatiť, alebo mi dajú 5 a 20 na zadok.













4 komentáre:

  1. krásne fotky! a taký úlovok musel jednoznačne potešiť .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach,tam ot vyzerá úplne čarovniacky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tú skrinku z poslednej fotky chcem do svojho budúceho bytu! :D Kedy ma tam vezmeš? ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ivii: potešil a stále teší. uvidíme, či bude tešiť aj po vyvolaní fotiek. Ale tak, nepredpokladnám, že bude pokazený :)
    maťs: no... nebolo to až tak čarovné ako blšie trhy v naschmarte, alebo v parížskych uličkách, ale dajme tomu,že to určitú atmosféru malo :D
    art: každý piatok a v nedeľu ráno to býva, tak si povedz kedy :)

    OdpovedaťOdstrániť