zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 18. októbra 2010

Calwen sa hlási k službe. Dnešok bol.. prekvapivo nevyčerpávajúci. Naozaj. Akožto včera som zaspala na posteli ako drevo okolo pol deviatej s vidinou, že idem si len ľahnúť, aby ma nebolela hlava. A zobudila som sa o rozprávkovej pol deviatej (rozprávková preto, lebo je školský týždeň, samozrejme :D) Najprv som bola vydesená, že som zaspala. Ale po sladkom zistení, že v pondelok predsa nemám žiaden seminár mi deň začal fakt pekne. Odhliadajúc od toho, že polovica ľudí nebola v škole to bol krásny deň, z ktorého škola trvala len zanedbateľné 4 hodiny. S dostatkom spánku som mala dokonca i dosť energie na existenciu po nej, takže môj vytúžený program dňa nespočíval len z klasického 1.get up 2.survive 3.go to bed :D

môj dnešný plán bol pôvodne vypadnúť z domu so sestrou a vyňuchať ten krásny červený kabát, čo mi ukradli včera priamo spod nosu. A pokiaľ by to bolo možné, zadovážiť si červené gumáky, čo som si vyhliadla. Lenže sestra zakročila s tým, že sa ide opičiť a ide na Thai box. Trapná. už jej nestačí futbal. A tak som skončila doma. S Arty a roztopenou čokoládou. A Suicide girls. Nesťažujem sa.

Myslím, že po zhliadnutí filmu od Suicide girls GUIDE TO LIVING nie je možné, aby sa mi znova a znova môj mozog nevracal k tetovaniam a piercingom. Ok. Možno aj k podväzkom a pekným ženským telám, ale o tom po tom :D Skrátka...človek má ihneď chuť nabehnúť do salóna a čosi si prepichnúť, potetovať. Len tie peniaze robia škrt cez rozpočet. Sad story :P

1 komentár: