zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

nedeľa 17. októbra 2010

The bucket list

Každý máme sny a ciele a možno, že to bola práve Ninny so svojimi šialenými nápadmi, čo ma inšpirovala začať si ich spisovať. Nie je to ani šialené a ani tak presné, ako je jej nekonečný zoznam „what to do“ ktorý je plný drobných i väčších šialenstiev, čo za svoj život len tak hocikto nezažije. Moje sny sú o niečo...neurčitejšie, dalo by sa povedať. Možno, že nemám prílišne utvorenú predstavu, čo chcem naozaj zažiť, pretože tie najkrajšie chvíle obvykle vyplynú na povrch sami bez toho, aby som si ich zapísala do zápisníčka navzdory faktu, že je to skvelý nápad, čo sa týka mojej zábudlivosti

Nenapíšem sem všetky moje sny. Nenapíšem ich do jedného článku a určite to nebude všetko, čo chcem zažiť. No ak ma čosi napadne, bude pozitívne si to sem zapísať. A o to pozitívnejšie to na koniec vyškrtnúť zo zoznamu, keď sa moje želanie splní....

  • Chcem zažiť aspoň zopár dní, v ktorých sa len tak vezmem tam, kam ma napadne a budem robiť veci, čo mi v tej sekunde prídu na um.

  • Chcem žiť tak, aby som neskôr nemusela nič ľutovať. Nezáležiac na tom, či to budem ľutovať práve v tom okamihu.

  • Chcem byť pre niekoho tou, o ktorej aj po rokoch bude hovoriť menom a všetci v jeho okolí si ešte stále budú spomínať na moju tvár nezáležiac na tom, čo sa stane.


Nedám sem všetky. Nie, pretože sny a želania sa vyvíjajú. Miznú a pribúdajú. Chcem ich sem dodávať postupne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára