zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 26. augusta 2013

Instantné spomienky- August edition

Tak a som tu späť.
Keďže som v posledných dňoch príliš neprispievala, ale cestovala, nakopili sa mi tu fotografie, ktorými by som vás chcela rada zaspamovať. Tak.

Na dnes to bude instagramový random spam. Hurray!


Donovalové obžerstvo/ Donovaly z veľmi vysoka a celkom pod vplyvom
Grape-ovské nocovanie v búrke/ gRAPE
Konečne zažiarilo slnko/ Keds, ktoré som si mala šancu vyzdobiť na workshope vďaka Zuz a Babô
Budapeštianske hladkanie LEŇOCHODA/ Epické "predjedlo" v Hard Rock café, ktoré by stačilo menšej rodine
Pracovný "supercool" look/ St. Germain kuchársky swag :D
Túžobné očakávanie Štokholmu/ Konečne, výhľad z okna nášho hostelu
Naše zablúdenie na opačný koniec mesta nám poskytlo krásny výhľad/ Švédske lízatká, ktoré sú aj v slaných príchutiach. Bleh :D
Nádherné priestory Nordic musea/ Naše asi jediné plnohodnotné jedlo v Štokholme

Dlho jediný alkohol, ktorý sme tam našli/ Alpa v peknom obale

Najdrahšie pivo, aké sme kedy mali. Au. / Štokholmský oktoberfest

Splnený sen a Helmut Newton(!!!) / Ulice "plné" života o polnoci. Ako. Vážne. Bolo ťažké sa s tým zmieriť

Pre viac instagramového spamu môžte navštíviť ten môj pod menom Unicorncal

3 komentáre:

  1. skvelo si vyfarbila tie kedsky, také by som brala aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tu burkovu noc na grape si velmi dobre pamatam..vsetko som mala mokre :D
    mňaaam to "predjedlo" by som si uplne dala teraz
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeej dnes som bola v st germain práve som si na to spomenula keĎ som videla tú podlahu :D

    OdpovedaťOdstrániť