zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

štvrtok 16. augusta 2012

DIY: Weekend Holliday


S chlapom sme sa rozhodli, že si štvrtok a piatok rozšírime rozhľady o našom okolí a zavítame do okolitých miest. Dnes bola Trnava, zajtra Nitra. Nie, že by som v oboch mestách nebola mnohokrát. Nitru mám dokonca úprimne rada a plánovala som v nej študovať, nebyť faktu, že som nakoniec naozaj len lenivý tvor a nechcelo sa mi hodinu cestovať do školy SADkou. Čo nakoniec aj tak robím, len v milej drahej a o čosi nepohodlnejšej MHD.
Nevadí. Ja mám svoj obor naozaj rada.

Ale k veci. Nejde o to, že tie mestá sú blízko. Ani o to, že sme tam obaja boli.
Na hru na dovolenku bez problémov postačia.
Dali sme si obed, ktorí by sme si v Bratislave nedovolili. Skúmali miesta, kde sme nikdy predtým neboli a riadili sa Foursquare- om, pretože je to väčšia zábava, než tipovať podniky.
Skrátka a pekne, pekné chvíľky ako z dovolenkového mesta môžte zažiť aj pol hodinu cesty od vášho bydliska.

Ako bonus za cestu osobákom som po ceste pozbierala názvy dediniek, kam plánujem ísť fotiť.
Pretože také miesta sú na nezaplatenie.
Tak.




3 komentáre:

  1. takéto výlety do neďalekých miest majú svoje čaro. :) sama dúfam, že sa mi podarí nejaké zorganizovať.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow, to je úplna paráda si takto vyraziť :)
    Sue http://kuceravasue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť