zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

streda 19. októbra 2011

9 dní v koži nemehla

Som dieťa lenivca, flákača a bohéma. Mám v génoch zanedbávať všetko v mojom okolí a zabúdať na veci, na ktoré zabúdať nechcem. Don't worry, na fotky som nezabudla (určite ste sa teraz chytili za srdce a sťažka a úľavne si oddýchli. Ja som vás videla! :) len som ich sem akosi zabudla popridávať.

Naozaj si mordujem svoju úbohú hlavičku tým, čo by som do tohto príspevku dala, aby vám bolo aspoň trošičku užitočné čítať tento post. A tak ma napadá, podľa pulzujúcej bolesti, krúteniu a všeobecne pocitu, že môj dáviaci trakt sa prevráti naopak kvôli tej neustálej centrifúge v mojej hlave vám môžem oznámiť, že pekné počasie sa skončilo. Fakt. Zajtra bude minimálne metelica, podľa mojej meteosenzitívnej dušičky. Inak si neviem predstaviť tú príšernúú bolesť na spánkoch. Matka príroda vie byť občas sviňa. Poriadna.

Pokiaľ ste ešte nečítali Zvieraciu farmu od Orwella, šup šup do toho. Politická satyra v zvieracom prevedení ma chvíľkami rozosmiala a chvíľkami takmer rozplakala. Je to tenká knižka, mala som ju za deň prečítanú, ale i tak sa platí do nej nakuknúť, už len kvôli písajúcim prasatám a čítajúcim psom.

A pozrieť? Rozprávku Where the wild things are. Krásna rozprávka. Skvelo graficky urobená a príbeh z rozprávky od Maurice Sendak dosť rozvynutý, čo nie je vôbec na škodu. Mimochodm, i táto detská knižka stojí za pozretie :)

A teraz už sľubovaný týždeň vo fotkách. Resp deväť dní. Uff. Fuška.


Mobilová. Jedno z najobľúbenejších tričiek, ktoré mi môj milovaný rodič ofarbil, napriek zákazu prať moje oblečenie. Teraz je z krémovej ružová. Ach. Toto je jedna z mála fotiek, ktoré sa zachovali. Paradoxne, fotené v ten deň. Asi som tušila, čo sa s ním stane...
Staré sračky Nové vo fonte Toy Story. Rozosmialo ma to. No ta pekný moment dňa stačí.
Boli sme v Burgerlande ochutnať nový India Burger. Vedeli ste, že Burgerland je dobre fungujúci SLOVENSKÝ koncept? Že milovníci Burgrov po návšteve tohto fast foodu prestanú mať radi McDonald s ich patetickými porciami? Už viete. Tak tam choďte. A to vám hovorím ako dievča, čo burgre naozaj nemá rada. Tieto sú jedlé. A chutia ako ozajstné potraviny. Fakt. A dajú vám takú porciu, že sa odtiaľ odgúľate.
Zmokla som pri ceste zo školy. Prekvapivo bez zápalu pľúc.

Craftovala som sukničku na Halloween. pravdepodobne. Ak nebudem opäť červená čiapočka, aby som tak vyjadrila svoju lásku k nej. Naľahšie DIY všetkých čias :)


Jeden deň som akosi vynechala. nejakým omylom.Piatok. Kto vie prečo... Tak vám miesto toho prinášam dve fotky z najčipernejšieho dňa týždňa. Deň otvorených dverí firmy mojich rodičov, kde som robila fotografku, chvíľkami čašníčku, panáčika na osahávanie na hovorenie viet "Pamätám si ťa takú maličkú" ,ako koridor pre malé deti, aby trafili k Atrakciám, z ktorých som si skákací hrad nakoniec i tak ukorystila ja... a milión iných vecí...
Z dlhej chvíle a absencie modelov pofotila seba. Keď už som mala každý deň urobiť nejakú fotografiu.



A nakoniec čerstvá, z PC kamery len a len pre vás. A to obvykle na web cameru nefotím. Fotky to má tfuj kvality. Tak

3 komentáre:

  1. kráááásne fotky :) viac viac!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplne úžasné fotky, tiež chcem viac, už sa teším na ďalšie a aj na príspevok :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež by som chcela také "meteospánky" . Nemusela by som si pozerať počasíčko.
    A inak maš čarovné vlasy, a štýl pisania:)

    OdpovedaťOdstrániť